BLOG BARU..

Sayugia ingin aku beritahu. Aku udah bina blog baru. Blog ini akan aku tinggalkan sebagai harta berharga dalam hidup.

Kalau sudi singgah di sini!

Terima kasih atas selama ini kalian tekun melayari blog aku mengutip pengetahuan dan memberi pandangan.

Khamis, Mei 05, 2011

Alahai Anak Ayah!

Sekitar Majlis akad nikah (khutbah) Angah di Masjid Permatang Batu; jam 10.30 pagi; Ahad 1 Mei 2011.

Rohayu a.k.a Ayu
Cincin Hantaran
Akad
Ahmad Firdaus a.k.a Angah
Isteri Adalah Amanah Allah
Mestikah Dibatalkan Air Sembahyang?
Harap Senyuman Ini Berkekalan

Buah pauh delima batu,
Anak sembilang di tapak tangan,
Bila dah dapat teman baru,
Ibu dan Ayah dilupa jangan..

27 ulasan:

Abd Razak berkata...

Assalamualaikum...

Tahniah! Moga ikatannya terus hingga ke akhirat

kakpah berkata...

Alhamdulillah,
tahniah pada im kerana mendapat ahli keluarga baru.
tahniah buat angah. Semuga ikatan itu berkekalan sehingga ke akhir hayat.

Bapak berkata...

tahniah IM sekeluarga dapat ahli keluarga baru

S..U..D..@..I..S berkata...

alhmdulillah semua dah selamt IM
bergembira ceria bersama anak dan menantu....

Kakzakie berkata...

Assalamualaikum IM,

membuat tapai biarlah siang
jangan lupa campurkan ragi
IM & ibu_suri pasti bimbang
Angah tidak seperti dulu lagi

....itulah lumrah bila anak dah punya keluarga sendiri....

bearcat berkata...

Alhamdulillah.

Tahniah IM, tak lama nanti jadi Atuk....dapat cucu :-)

ainnoraini berkata...

Tahniah pd IM dpt menantu

semoga berkekalan hingga kehujung nyawa..dan kurniakan anak2 yg comel...

wifenavy berkata...

Assalam..
Tahniah IM..

NzA berkata...

Tahniah krn dh bergelar BAPA MERTUA dan semoga mrk kekal bahagia selamanya...

Tanpa Nama berkata...

Tahniah untuk IM dan ibu suri....dan Angah n Ayu... :)

alongxp berkata...

Tahniah utk IM,Ibu suri dan angah...

ibuintan berkata...

tahniah... moga jodoh mereka berkekalan

Insan Marhaen berkata...

abd razak,
sehidup sematilah kalau begitu, ya!

kakpah,
berdebar juga rasa dada ini kerana tak biasa lagi dengan ahli keluarga yang baru ni.

bapak,
tkasih!

sud@is,
muga kegembiraan itu kegembiraan yang bahagia.

kak zakie,
IM terima apa saja berian Ilahi!

bearcat,
muga masin mulut tu.

ainnoraini,
kalau boleh biar anaknya ramai macam mak IM.

Insan Marhaen berkata...

wifwnavy; nza; tanpa nama; alongxp; ibuintan,

tkasih. muga generasi baru kelak tergolong dalam orang-orang yang berguna kepada masyarakat dan agama.

pB berkata...

tahniah


semoga cepat menimang cahayamata

hrusli61 berkata...

Mana IM ?

Insan Marhaen berkata...

pB,
hu.. IM malas dah nak layan budak kecik.

IM?.. He..he..

ghost writer berkata...

senyuman angah adalah seluruh rasa dari hati abang IM.

Benjy berkata...

Majlis yang meriah ... tahniah IM kerana majlis berjalan lancar ... semoga jodoh kekal selamanya ... mungkin kalau ada rezeki tahun depan IM dah menimang cuculah gayanya ... Selamat hari ibu kepada Ibu Suri. Terima kasih dan salam hormat.

hani@debumelukut berkata...

Tahniah IM..selamat menerima ahli baru dlm keluarga ..

zul permatang badak berkata...

Ha ha ha....i/m.......terus sunyi....bila anak2 membawa haluan masing2.....
tak apa......blog ada......
i/m tulis apa saja...kita akan memgikutinya.........
adalagi tak cookies danisa....?

Insan Marhaen berkata...

ghost writer,
macam tau-tau jer!

benjy,
cepat sangat rasanya bergelar 'datuk'.

hani,
tkasih.

zul,
isyaAllah, blog akan jadi teman di kala sunyi. cuma danisa jer... habis dah...ibu_suri makan!

ahmad humairi berkata...

Tahniah, IM dah tak boleh berseparuh bogel lagi bila menantu ada kat umah!

Ariff Budiman berkata...

Tahniah IM tapi mana dia gambar IM pula

Aida Ali berkata...

Tahniah. Mesti penat kan

Insan Marhaen berkata...

humairi,
ha..ha..

budiman,
foto IM tak lulus untuk paparan di blog.

aida ali.
huu.. penat 2 hari tak habis..

tehr berkata...

alhamdulillah
sempurna akhirnya

Anak sembilang di tapak tangan
bawalah dengan hati yang cermat
Ibu dan Ayah dilupa jangan
Moga hidupmu sentiasa selamat