BLOG BARU..

Sayugia ingin aku beritahu. Aku udah bina blog baru. Blog ini akan aku tinggalkan sebagai harta berharga dalam hidup.

Kalau sudi singgah di sini!

Terima kasih atas selama ini kalian tekun melayari blog aku mengutip pengetahuan dan memberi pandangan.

Isnin, November 01, 2010

Pengorbanan

Salam IM,

Telah lama pengorbanan itu
aku perhatikan
kekentalan jiwa mendokong
sebuah kehidupan
meraih impian
entah bila kecapaian
sayu....

Aku mengerti itulah pengorbanan
hati seorang insan
dibajai keimanan
sebagai pengemudi
seluruh mahligai
biar luluh perasaan
hidup perlu diteruskan

Benteng kesabaran
ada waktunya akan runtuh
moga tidak padamu IM

Selamat Hari Raya Qurban
semoga semakin tabah
doa dari kakak buat IM sekeluarga

Blogger Kakzakie
 Jumaat, November 19, 2010 9:28:00 AM
( puisi ini adalah posting penulis untuk IM )

1 ulasan:

Yunus Badawi berkata...

Salam IM,

Indah bahasanya.

Semoga IM mencapai apa yg dihajati melalui pengorbanan yg dilakukan.